top of page

אז למה צריך שיעור יוגה פרטי?

עודכן: 18 במרץ 2021



בעבר, באופן המסורתי היוגה הועברה ע"י מורה לתלמיד אחד על אחד. המורים הבינו את החשיבות של למידה בצורה זו על מנת להכיר את צרכיו הסובייקטיביים של התלמיד.

היום שיעורים בקבוצה הם כיף, אנרגטיים ועוזרים ליצור קהילה שאוהבת לתרגל יוגה. אולם, בקבוצה בד"כ מורים מתקשים להעביר את הידע ולתת תשומת הלב והדרכה ספציפית שלפעמים נדרשת לאדם מסוים או בתקופת זמן מסוימת.


6 היתרונות לשיעור יוגה פרטי:

1.שיעור יוגה פרטי מאפשר לך לתרגל בסביבה אינטימית יותר. נוכל ביחד כבר עכשיו להתחיל מנקודת ההתחלה או להעמיק את התרגול הנוכחי שלך. שיעורי יוגה פרטיים הם הדרך המושלמת לעבוד על כל מיני בעיות רפואיות נקודתיות, פציעות או כל הגבלה מסוימת שאת/ה עשוי לחוות. אם את/ה חושש מהאפשרות של חזרתה של פציעה שהייתה בעבר נוכל לעבוד אחד-על-אחד ולהקנות לך כלים ותנוחות מסוימות או התאמה/וריאציות שונות לתנוחות שיאפשרו להימנע מפציעה חוזרת.


2. מניסיוני האישי והמקצועי בעבודה עם קבוצות גדולות של מתרגלים, הרבה פעמים ישנו חשש או מבוכה מסוימת לנסות תנוחות חדשות ואף מתרגלים נמנעים, מוותרים מראש או מפסיקים להגיע. האם את/ה מכיר/ה את ההרגשה? האם כבר אמרת לעצמך שיוגה זה לא בשבילך ושאת/ה לא מספיק גמישים כדי לעשות יוגה?

בשיעור יוגה פרטי נוכל להקל או להפחית את המתח הזה. שיעורי יוגה פרטיים מעניקים לך למעשה, הכנה טובה יותר על אותם היסודות הבסיסיים הרצויים על מנת שתוכל/י להרגיש יותר בנוח עם עצמך ועם תרגול בסביבה קבוצתית.


3. בקבוצה בד"כ יש רמות משתנות של מתרגלים, אשר הרבה פעמים יכול להוביל אותך לבצע תנוחה לא כפי שהיא אמורה להיעשות. בזמן שיעור קבוצתי, זה הרבה פעמים קשה לראות את המדריך ואז צריך לראות מה אחרים עושים בזמן השיעור והנטייה היא לחקות אותם. אם המתרגל שלידך עושה זאת לא נכון את/ה עלול/ה להיפצע.

בתור מדריך יוגה פרטי, אני לוקח את הזמן, ההשקעה והסבלנות להראות לך איך נכנסים ואיך יוצאים מתנוחות בצורה נכונה. במידת הצורך, אני אוכל גם להציע לך אביזרים או וריאציות שונות של תנוחות אשר יוכלו לתמוך בתרגול שלך.


4. בשיעור יוגה פרטי אני אוכל להתאים תרגול המותאם בדיוק לצרכיך. אם את/ה צריכים יותר גמישות של מפרקי הירכיים, אתה יכול לקבל שיעור שלם המתרכז אך ורק בזה. או אם אתה סובל מתחים נפשיים, אנחנו יכולים לעבוד על תרגילי נשימה למשך יותר זמן, רק בגלל שזה הצורך שלך. למעשה, נוכל לעבוד על תרגול, שיכול להקל על פציעה או בעיה (רפואית/פיזית/נפשית) מסוימת או מטרה ספציפית שברצונך לעבוד עליה ולהגשים אותה.


5. ישנם כל-כך הרבה סוגים, סגנונות ומקצבים של יוגה. בשיעור יוגה פרטי אוכל להתאים או להמליץ על הסוג המתאים בדיוק עבורך ע"י הבחנות מסוימות שקשורות לצרכיך, לגילך, מצבך הרפואי ועוד.


6. אם את/ה מתרגל/ת וותיק/ה, את/ה יכול/ה גם להרוויח משיעור יוגה פרטי, במיוחד אם את/ה רוצה להשקיע בעצמך ולקחת את התרגול שלך לשלב הבא. נוכל לעבוד מקרוב ולהדריך אותך לתנוחות יותר מאתגרות בסביבה בטוחה ומעוררת השראה.

* לסיכום (ובמידת הצורך) נוכל גם לשלב סשן המאגד בתוכו שיעור יוגה וטיפול או עיסוי, המאפשר ריפוי ועבודה עמוקה יותר על הגוף-נפש.


ליצירת קשר ופרטים: חנן אלון מטפל רב תחומי ומדריך יוגה.

טל: 0522659465

12 צפיות

שיעורי יוגה בגבעתיים:

ימי ב'-20:30-21:45. ימי ו'-9:00-10:15

Yoga Class, givatayim:

Monday's: 20:30-21:45

Friday's - 9:00-10:15

bottom of page